Feladataid
Valós vagy kitalált flipper asztalok elkészítése 3D térben szorosan együttműködve a vezető grafikussal, art directorral és asztaltervezővel
A teljes flipper asztal készítési folyamat elsajátítása, kezdve az ideiglenes (placeholder) modellektől a végleges modellekig a határidők betartásával
Szoros együttműködés a konceptet készítő grafikussal, a koncept megértése és kivtelezése a vezetők által elvárt minőségi szinten
Korábbi már elkészült flipper asztalok integrálása az Unreal Engine-be
3D Artistok grafikus segítése, támogatása és mentorálása
Elvárásaink
Legalább 3 éves játékfejlesztői tapasztalat
3D Studios Max és Adobe Photoshop magas szintű ismerete
A 3D modellezési munkafolyamatok alapos ismerete
Alapvető animációk elkészítése és intergrálása a játékba
Kreatív gondolkodásmód és jó látásmód a legapróbb részletekig
Szépérzék és művészeti szemlélet
Jó texturázási és rajzolási készség
Képesség a High- és Low polygon modellek készítésére
Unreal Engine 4 vagy 5 ismeretek
Csapatmunka
Jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
Képesség a visszajelzések meghallására és feldolgozására, munkába való beépítésére
Előnyt jelent
Mudbox vagy Zbrush ismerete
Magasabb szintű Karakter és vagy Tárgyi animációs ismeret
Unreal Engine magas szintű ismerete (Material Editor, Lighting System, Niagara Particle System, Blueprints)
Amit ajánlunk
Átlagon felüli bérezés
Összetartó, jófej csapat
Home Office
Rugalmas munkaidő
Szakmai fejlődési lehetőség
Várjuk jelentkezésed!
Küldd el nekünk magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!